środa, 5 listopada 2014

Urodziny !!!

Hej !
Tak to już dziś ! Dzisiaj są moje urodziny ! Skończyłam dokładnie 12 lat ! Bardzo się cieszę ! Chciałabym wam teraz troszkę napisać o tym co się dzisiaj działo po szkole, czyli w moje urodziny. Na początku wróciłam do domu wszyscy zalewali mnie już życzeniami mama, tata, brat, znajomi na FB, pisali SMS'y. Następnie zadzwoniła do mnie ciocia i wujek i też składają życzenia oraz pytają się czy chce się z nimi gdzieś zabrać. No to ja oczywiście, że się zgadzam jak mogłoby być inaczej. Pojechaliśmy do Millenium Hall i razem z ciocią chodziłyśmy po sklepach. Kupiłam sobie bejsbolówkę, sweter i spódnicę. Z mojego zakupu bardzo się cieszę. Tak, na blogu pojawi się post z tymi rzeczami. Gdy skończyłyśmy zakupy pojechaliśmy do włoskiej restauracji "Chilita". Naprawdę polecam, mają pyszne dania ! Ja zamówiłam sobie makaron z łososiem i słonecznikiem. Danie było przepyszne ! O godzinie 19:00 pojechaliśmy na kręgle i całkiem nieźle mi szło. Miałam 2 miejsce w I i II rundzie. Więcej niespodzianek już nie było, dlatego wracaliśmy już do domu. No i to chyba tyle z mojego dzisiejszego dnia. Do zobaczenia !





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz