piątek, 21 listopada 2014

NIGHT CHANGES !

Hej !
Dzisiaj chcę wam napisać moje wrażenia, bo jak wiecie dokładnie od 17:00 na kanale OneDirectionVEVO jest teledysk do Night Changes! Według mnie teledysk jest piękny! Każdy go powinien oglądnąć, nawet jak nie jesteś Directioner. Ahh.., tak! Zapomniałam wam o tym powiedzieć. Tak, jestem Directioner. Teraz pewnie poleci wiele hejtów, ale mnie to w ogóle nie obchodzi, ponieważ robię to co kocham. A co do teledysku jest cudowny. Chłopcy naprawdę się postarali. W Menu jest Vas Happenin, Directioner wiedzą o co chodzi. Uśmiech Liam'a, chrypka Harry'ego, śmiech Niall'a, spojrzenie Louis'a, dotyk Zayn'a. Po prostu perfekcyjnie! Dzięki 1D czuję się wyjątkowo, tak jakby oni i wyłącznie do mnie się zwracali. Najpierw sobie pomyślałam, że to będzie taki romantyczny teledysk, że chłopcy dorośli, ale potem się okazało, że to nadal dzieci. I za to bardzo ich kocham. A jak wam się podoba? Jakie wrażenia?








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz